Menuclose

Vil du reservere telefonisk?

Ring til os nu!

callKunde service
chevron_right

Generelle Vilkår Og Betingelser

Generelle vilkår og betingelser for Tribus Business Ltd. (martiGO)

  1. Tribus Business Ltd. (herefter martiGO) er altid den blotte mellemmand mellem kunden og flyselskabet, hotellet, biludlejningsfirmaet og andre parter, der er involveret i bookingprocessen. martiGO er ikke ansvarlig for selve reservationen. Det er kun partneren, der kan beslutte, om reservationen skal godkendes eller ej.

  2. martiGO tilbyder dig de billigste rejser; men er ikke involveret i planlægningsprocessen, hvilket betyder, at martiGO ikke kan holdes ansvarlig for ufuldstændige eller forkerte kundeoplysninger og rejseplan.

  3. Skulle du have problemer med dit fly, overnatning på hotel eller lejebiler; kontakt venligst den relevante virksomhed direkte. martiGO er ikke i stand til at påvirke andre virksomheders beslutninger og politikker. IV. Vi kan tage os af dine reservationsændringer eller bestille yderligere tjenester på dine vegne, men til gengæld opkræver vi et servicegebyr, som er fuldstændig uafhængigt af de gebyrer, som partnervirksomheder opkræver.

Kontraktens indhold, Due diligence, Betalingsbetingelser, Ændringer i bookingerne

  1. martiGO er en online rejsesøgemaskine. Vi kan give dig information om tilgængelighed og priser på fly, hoteller og lejebiler.

  2. martiGO handler på partnerens vegne og konto; og kommunikerer mellem partner (leverandør) og kunde. Når en reservation er afsluttet, er der en gyldig kontrakt mellem leverandøren og kunden. martiGO skal være mellemled mellem disse to parter. martiGO har intet at gøre med leverandørers beslutninger om at acceptere en kunde eller ej.

  3. Hvorvidt en kontrakt vil blive afsluttet eller ej; og hvis ja, hvordan, afhænger helt af leverandør og kunde.

  4. Vores GTC er kun gyldige for vores formidlerrolle. De er ikke gyldige for leverandørerne og deres tjenester eller produkter. Leverandører har deres egen GTC, som kan være anderledes end vores. De kan også levere service på bestemte sprog. Kunden skal derfor sikre sig, at de forstår leverandøren.

  5. De aktuelle GTC på reservationsdagen er altid gyldige, selvom de ændres senere. Kunders betingelser er kun gyldige, hvis martiGO har accepteret dem i en skriftlig aftale.

  6. Vores kunder kan finde al information relateret til deres rejse i vores bekræftelses-e-mails eller i deres konti på vores hjemmeside.

  7. Tilbuddene på martiGO er ikke nødvendigvis en forpligtelse for martiGO eller leverandøren. Hvis en kunde ønsker at foretage en reservation, kan de gøre det ved at give os de nødvendige data. Vi sender dem derefter som mellemled til leverandøren. Så snart leverandøren er indforstået, sender vi vores kunde en bekræftelses-e-mail. Kontrakten er altid mellem kunde og leverandør.

  8. Selvom en kunde afslutter mere end én reservation via martiGO, forbliver martiGO altid mellemmand og fungerer aldrig som leverandør af den købte service/produkt.

  9. Tilbuddene på martiGO er begrænsede. Vi er ikke ansvarlige for tilgængeligheden, hvis forsyningen er opbrugt.

  10. Hvis du ikke modtager en bekræftelses-e-mail fra martiGO inden for en time, så tjek venligst dine uønskede e-mails først. Hvis du ikke kan finde en sådan e-mail, bedes du kontakte vores serviceteam.

  11. Kunden er ansvarlig for de forskellige dele af deres reservation. Vi vil kun advare vores kunder om, at muligheden for problemer stiger med antallet af forskellige leverandører.

  12. Så snart kunden modtager vores bekræftelsesmail, skal det bemærkes, at det ikke altid er muligt at annullere billetten/rejsen uden at betale gebyrer. MartiGO opkræver også et servicegebyr, som er adskilt fra de gebyrer, som din leverandør måtte opkræve.

  13. Kunden er alene ansvarlig for at levere korrekte data for at undgå forsinkelser, omkostninger og komplikationer.

  14. Hvis kunden bestiller en flyrejse, og leverandøren ikke kan eller ikke udsteder en e-billet, vil vores kundeservice kontakte dig inden for 48 timer for at informere dig om de næste trin. Hvis du ikke modtager et sådant opkald, bedes du kontakte vores serviceteam. martiGO har friheden til at afvise reservationen, hvis den viser sig at være for problematisk. I dette tilfælde vil du blive refunderet fuldt ud.

  15. Dine personlige data, især din e-mailadresse, skal altid være opdateret. Det er også dit ansvar at tjekke din spam/junk mappe.

  16. Kunden skal tjekke hver bekræftelses- og informationsmail og kontakte os med det samme, hvis der er ufuldstændige eller forkerte data. Det er også kundens pligt at tjekke alle bekræftelses-e-mails og oplysninger i e-billetten og kontakte os, hvis der er ufuldstændige eller forkerte data.

  17. Hvis en ydelse eller et produkt ikke viser sig at være, som det er annonceret, skal kunden kontakte leverandøren direkte, da martiGO ikke er ansvarlig i sådanne tilfælde.

  18. Forskellige leverandører har forskellige politikker såsom indtjekningsfrister. Kunden er ansvarlig for at informere sig selv og overholde politikkerne; og er ansvarlig for omkostninger eller skader som følge af uagtsomhed.

  19. Den samlede pris er synlig under hele reservationsprocessen og betales efter afslutning. Vores ekspeditionsgebyr vil altid være synligt separat og vil ikke blive refunderet i tilfælde af en annullering eller ændring af den oprindelige reservation.

  20. Kunden kan vælge mellem forskellige betalingsmetoder i slutningen af ​​bookingprocessen. Potentielle gebyrer vil blive vist, før reservationsprocessen gennemføres.

  21. Gebyrer for ændringer eller aflysninger af flyvninger afhænger kun af leverandøren og deres GTC'er. De kan gå op til over 100 % af bookingprisen. martiGO opkræver kun et ekspeditionsgebyr.

  22. Kunden kan kontakte vores serviceteam i tilfælde af aflysning eller ændringer. For denne service opkræver vi et ekspeditionsgebyr pr. billet. Vores serviceteam vil støtte dig og forklare dig alle muligheder.

  23. Specialtilbuddene på vores hjemmeside er kun for kunderne at danne sig et generelt indblik i priserne. Priserne vist under hele reservationsprocessen er de gyldige priser.

  24. Det er martiGO’s ansvar at videresende alle relevante oplysninger og dokumenter til kunden og leverandøren. Hvilke data disse e-mails indeholder afhænger af kunde og leverandør. martiGO kan ikke holdes ansvarlig for forkerte eller ufuldstændige dataindtastninger.

  25. martiGO er kun ansvarlig for fuldstændigheden og rigtigheden af ​​indholdet på sin hjemmeside, men ikke for indholdet leveret af tredjeparter på vores og deres hjemmesider.

  26. martiGO er ansvarlig for grov uagtsomhed, ukorrekte oplysninger og handlinger.

  27. Kundens krav foreskrives inden for et år fra det tidspunkt, hvor kunden bemærker det, undtagen kundekrav, der opstår på grund af groft uagtsom ukorrekte oplysninger og handlinger fra martiGO.(bunu hiç anlamadım)

  28. martiGO kan ændre GTC'erne når som helst, men vil informere kunderne via e-mail om sådanne ændringer.

  29. Kontrakterne mellem parterne hertil er underlagt østrigsk lov, og værnetinget er Wien.

  30. Hvis nogen af ​​ovenstående betingelser skulle være ugyldige, forbliver de andre altid gyldige.

  31. MartiGO.com kan iværksætte yderligere kontrol af enhver betalingsmetode, hvis der er mistanke om svindel, og anmode brugeren om yderligere oplysninger. Hvis yderligere kontrol ikke kunne foretages, er martiGO.com berettiget til at annullere reservationerne. I et sådant tilfælde vil brugeren blive kontaktet ved hjælp af de kontaktoplysninger, der er angivet ved reservationen. Brugeren er ansvarlig for korrektheden af ​​kontaktoplysningerne, og martiGO.com påtager sig intet ansvar.

Opdatering: 02.2021